1. خانه
  2. چرا و چگونه نبضی نو به دنیا آمد؟
چرا و چگونه نبضی نو به دنیا آمد؟

چرا و چگونه نبضی نو به دنیا آمد؟

 

 بیانیه رسالت  موسسه ستارگان  هدایت سلامت (Mission)

موسسه ستارگان هدایت سلامت نبضی نوبا تکیه بر نیروهای متخصص و توانمند و بکارگیری تکنولوژی های  پیشرفته  در حوزه فناوری اطلاعات، سامانه هوشمند پزشکی از راه دور،  پرونده الکترونیک و استفاده از تجهیزات پزشکی به روز دنیا با توجه به سابقه چندین ساله در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل این نیاز را در جامعه دید که با رسالت(Mission) زیر گامی محکم برای خدمت رسانی برای ایرانیان بردارد.

 خدمات پیشگیرانه بهداشتی، تشخیصی، درمانی و آموزشی را با کیفیت  و ایمنی بالا در حداقل زمان ممکن  با اهداف:

  • کاهش مرگ و میر ناشی از عدم /تاخیر در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به موقعه
  • کاهش احتمال ابتلا به بیماری های همه گیر(از قبیل کرونا) به دلیل مراجعه و حضور مداوم در مراکز درمانی
  • کاهش آلام مردم و بیماران و ارتقای سلامت جامعه

 را  از طریق سیستم شبانه روزی و همیشه پاسخگو تلفنی و اینترنتی از راه دور، در هر مکانی از محل زندگی و کار ، جهت عموم اقشار جامعه در سطح کشور ایران و خاورمیانه فراهم می نماید. شعار ما در این راستا ” همه سزاوار زندگی سالم هستند”

برهمین اساس لازمه ارائه مراقبت در منزل، داشتن مجوز رسمی و زیر پوشش معاونت درمانی دانشگاه بودن شرط اساسی در این زمینه بود که با همیت و همت و تلاشی دو چندان پیگیری و مجوزهای رسمی گرفته شد. برند مشخص و که در اداره ثبت اسناد رسمی کشور ثبت برند گردید.

چشم انداز موسسه ستارگان هدایت سلامت (Vision)

ایجاد یکی از بهترین بسترهای شبکه بهداشتی-درمانی مجازی در ایران و خاورمیانه تا سال 1404 جهت:

  • ارایه کلیه مراقبت های تشخیصی، درمانی، آموزشی و مشاوره ای از راه دور با پیشرفته ترین سیستم های فناوری اطلاعات و تله مدیسین
  • تامین دارو و تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب

بیانیه ارزش‌های موسسه ستارگان هدایت سلامت (Values)

  • اصل مشتری مداری و ارج نهادن به کرامت انسانی بر مبنای رضایتمندی ذینفعان
  • مسئولیت پذیری پرسنل در انجام کار گروهی و تیمی
  • یکسان سازی خدمات درمانی بر مبنای استانداردهای ملی مراقبت کشور ایران
  • دستیابی به بالاترین سطح دانش و مهارت های علمی و بکارگیری در روند درمان
  • احترام به منشور حقوق بیماران و الزام به اجرای آن و حفظ اسرار بيماران و ساير ذينفعان
  • احترام به يکديگر و روابط تعريف شده براساس اعتماد
  • بازاریابی دیجیتال و CRM پاسخگو در قبال ارائه خدمات بیمار مدار
  • حفظ منافع ملي کشور جمهوری اسلامی ایران

 

همزمان با گسترش کرونا از سال بهمن ماه 98 و در راستای پیگیری های موسسین ( سید هادی وکیلی – آزاده داسیان) برای گرفتن موافقت اصولی و پروانه بهره برداری از موسسه تیم مراقبتی نبضی نو گامهای اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای خدمت رسانی در این عرصه را فراهم کرد و با توجه به نیاز کشور به تیم های مراقبتی- پزشکی و پرستاری آمادگی خود را به جامعه برای پیشگیری و آموزش خدمات و دستورالعمل های مراقبتی معاونت درمان دانشگاه به گروههای مردمی بخصوص افراد و گروههای در معرض خطر اعلان نمود. و در راستای آماده شدن پروانه بهره برداری وارد این میدان سخت و آزمودنی شد. تهیه تجهیزات پزشکی مراقبتهای بالینی در منزل، شروع برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی مطالب آموزشی از کمیته اطلاع رسانی کرونای کشوری و در راستای دادن اطلاعات صحیح به مردم عزیزم ایران و دعوت از پزشکان متخصص عفونی و داخلی و بستن قرارداد با بیمارستانهای معین که زمینه بستری بیماران کرونا در شرایط مراقبتهای خاص ICU ، کمک شایانی را در این زمینه طلبید تا بتواند با ایده های جدید مراقبتی، ویزیت و مشاوره آنلاین، پرونده الکترونیک واتساپی، ایجاد دپارتمانها مختلف  کلینیکی و پاراکلینیکی و دارویی، خدمات توانبخشی، آموزش مراقبتهای بهداشتی آنلاین تصویری و راه اندازی کانالهای آموزش مجازی خدمتی هر چند کوچک به جامعه درمانی کشور داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید