1. خانه
  2. برنامه مراقبتی خدمات پرستاری در منزل
برنامه مراقبتی خدمات پرستاری در منزل

برنامه مراقبتی خدمات پرستاری در منزل

 

بسته به شرایط پزشکی، نیازهای فردی و مراقبت های پرستاری مورد نیاز، تیم مراقبت های بهداشتی ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از شما در منزل مراقبت می کنند. با رعایت بالاترین استانداردهای کیفیت، خدمات پرستاری ما با نسخه پزشکی و با همکاری نزدیک با پزشک مورد نظر بواسطه پرونده الکترونیک خدمات مراقبت در منزل انجام می شود.

به منظور کاهش دغدغه های ذهنی شما و بهبود رفاه شما، کارکنان ما با سیستم های بیمه درمانی مکمل سروکار دارند. در صورت درخواست، ما درمان‌ها و/یا تجهیزات پزشکی مورد نیاز شما را نیز مهیا می‌کنیم. و در پایان دوره درمان گواهی بیمه برای بازپرداخت هزینه های شما برایتان صادر می شود.

اگر می خواهید در مورد خدمات پرستاری ما با ما صحبت کنید یا سؤالی دارید، لطفاً با شماره 09124346416 تماس بگیرید.

خدمات ما در نبضی نو

باندهای فشاری

برای ادم، سنگینی پاها و مشکلات ورید، پزشک می تواند بانداژ یا جوراب فشاری تجویز کند. پرستاران ما صبح به خانه شما می آیند تا بانداژ را ببندند یا به شما کمک کنند تا جوراب های فشاری را بپوشید.

دیابت

ما می توانیم از تمام جنبه های بیماری شما مراقبت کنیم. پرستار(های) ما تمام درمان های مورد نیاز را انجام خواهند داد: اندازه گیری سطح قند خون، تزریق درمان، گزارش دادن به پزشک فوق تخصص غدد و دیابت ، تنظیم درمان با همکاری پزشک معالج یا  مشاوره و غیره.

اگر پرستاران ما فقط بخشی از مراقبت شما را مدیریت کنند، شما درمان را همراه با پرستاران ما انجام خواهید داد، که شما را راهنمایی می کنند و به شما در درمان کمک می کنند (کنترل دیابت با بررسی سطح قند خون دو یا سه بار در روز). هفته، در صورت نیاز با پزشک عمومی خود تماس بگیرید).

تزریقات

بسته به نسخه پزشکی شما، درمان های تزریقی را می توان در خانه توسط تیم های مراقبتی ما انجام داد (زیر جلدی، داخل جلدی، داخل عضلانی، داخل وریدی یا از طریق یک دستگاه کاشته شده – کاتتر ورید مرکزی، پورتاکات و غیره).

انفوزیون وریدی، دریپ دارویی

اگر پزشک شما یک یا چند قطره داخل وریدی یا زیر جلدی را تجویز کند، پرستاران ما می‌توانند از تمام این روش در منزل، از قرار دادن دستگاه تنظیم قطره تا برداشتن آن، مراقبت کنند تا کار را برای شما راحت‌تر کنند.

آزمایشات خون

برای راحتی شما، نمونه ها (آزمایش خون، اسمیر، آزمایش ادرار) مستقیماً در خانه شما گرفته می شود. سپس آنها را به یک آزمایشگاه پزشکی طرف قرارداد با نبضی نو می فرستیم. به طور کلی، شما و پزشکتان نتایج را در روز کاری بعد از نمونه برداری دریافت خواهید کرد.

در موارد اضطراری یا فوری، نمونه برداری که معمولاً در صبح انجام می شود، می تواند در هر زمانی از روز انجام شود.

 

خدمات دارویی

پرستاران ما می توانند درمان شما را با دارو مدیریت کنند، از گرفتن آن از داروسازها گرفته تا تجویز دارو، طبق دستور پزشک شما. ما می‌توانیم داروی شما را هر روز در منزل یا به مدت یک هفته آماده کنیم، در این صورت در یک جعبه قرص امن و شهودی قرار می‌گیرد.

این بدان معنی است که می توانید اشتباهات را در دوز و داروها محدود کنید. هر گونه تغییر نسخه از پزشک متخصص شما، البته به طور مستقیم برای درمان شما اعمال می شود.

دستگاه ادراری

آیا به مراقبت های اورولوژیک نیاز دارید؟ ما می‌توانیم در مورد کاتترهای ادراری، درمان‌ها، شستشوی مثانه، تعویض باند سیستوفیکس و غیره به شما کمک کنیم.

دستگاه گوارش

ما می‌توانیم درمان‌های گوارشی شما، از قرار دادن لوله‌های معده تا برداشتن آنها (تنظیم و مدیریت تغذیه روده‌ای، درمان انواع مختلف استوما، درمان‌های تخلیه، لاواژ، تخلیه دستی) را انجام دهیم.

دستگاه تنفسی

برای درمان های ریوی شما، پرستار(های) ما می توانند از درمان های آئروسل و آسپیراسیون های ریوی شما مراقبت کنند.

علائم حیاتی

پرستار(های) ما می توانند علائم حیاتی شما (فشار خون، ضربان قلب، دمای بدن و غیره) را اندازه گیری و بررسی کنند.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید