1. خانه
  2. چرا مراقبت در منزل ؟
چرا مراقبت در منزل ؟

چرا مراقبت در منزل ؟

 

مراقبت های پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل  یک خدمات پرستاری تخصصی است که در آن پرستاران در خانه بیمار شما را ارزیابی می کنند تا بهترین  خدمات مراقبتی چند بعدی را به شما ارائه دهند. وقتی کسی که دوستش دارید بیمار می شود و نمی تواند به بیمارستان مراجعه کند،  خدمات مراقبت پرستاری در منزل بهترین گزینه است.

مزایای خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل  به بیماران و سالمندان این امکان را می دهد که با کمک و مراقبت شخصی از حمایت روزانه برخوردار شوند. کمک به غیر از خدمات پزشکی تخصصی شامل حمام کردن، نظافت و تغذیه نیز می شود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا  خدمات پرستاری در منزل  گزینه بهتری است. که برخی از آنها به شرح زیر است:

خطر ابتلا به عفونت ها را کاهش دهید

مراقبت‌های پرستاری در منزل  کمک می‌کند تا بیماران از عفونت‌هایی ثانویه که در بیمارستان‌ در معرض آن هستند محافظت شوند. بیمارانی که بیمار هستند و بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند نسبت به خطر ابتلای مجدد به عفونت حساس تر هستند. خدمات پرستاری در منزل  به دلیل قرار گرفتن کمتر در معرض عفونت به بیمار کمک می کند تا سریعتر بهبود یابد.

خصوصی سازی خدمات پرستاری

توجه مداوم و پیگیری خدمات درمانی، جنبه مهمی در درمان پزشکی هنگام برخورد با یک بیماری است. علاوه بر دارو، بیماران به کسی نیاز دارند که روحیه آنها را بالا ببرد و به آنها انگیزه دهد تا قدرت از دست رفته خود را پیدا کنند. بیماران مسن ممکن است سازگاری با شرایط بیمارستان را چالش برانگیز بدانند، و ممکن است آنها را ناراضی کند. مراقبت پرستاری در منزل به بیماران کمک می کند تا درمان خود را با توجه به راحتی خود شخصی سازی کرده و سفارشی کنند و تجربه بهتری به آنها می دهد. سفارشی سازی برای هر بیمار منحصر به فرد است و با در نظر گرفتن نیازهای بیمار طراحی شده است. مراقبت  و کمک شخصی به بیمار کمک می کند تا بهبودی بهتری پیدا کند زیرا مراقبت های یک به یک را ارائه می دهند.

مقرون به صرفه

ممکن است یک بیمار برای مراقبت های ویژه مجبور به انجام بسیاری از روش ها شود. در موارد معدودی، این روش‌ها ممکن است چندین بار در روز انجام شوند. در چنین مواردی، مراقبت های پرستاری در منزل، مراقبت های پزشکی حرفه ای با استانداردهای بیمارستانی را به بیمار در آسایش خانه ارائه می کند. می توان از آزمایش های غیر ضروری اجتناب کرد و هزینه ها را کاهش داد و آن را مقرون به صرفه کرد.

محیطی راحت

هیچ چیز مانند ماندن در خانه برای راحتی مطلق وجود ندارد. خانه جایی است که در آن احساس امنیت می کنید و با آن به خوبی رفتار می کنید. خدمات پرستاری در منزل این مزیت راحتی را برای ما فراهم می کند تا با رسیدن به خانه، احساس امنیت بیشتری برای عزیزانمان داشته باشیم.

پشتیبانی از فعالیت های زندگی روزانه (ADL)

فعالیت های زندگی روزانه  یا فعالیت های مراقبت شخصی هستند. روزانه کارهای زیادی برای نظافت و بهداشت انجام می شود. در مراقبت از سالمندان اینها شامل فعالیت هایی مانند خوردن، حمام کردن، لباس پوشیدن، توالت رفتن و حرکت از یک مکان به مکان دیگر است. هنگامی که بیماران یا سالمندان انجام چنین فعالیت های روزانه را به تنهایی دشوار می دانند، زمان آن فرا رسیده است که  خدمات پرستاری در خانه را انتخاب کنند .

چه کسانی واجد شرایط دریافت خدمات پرستاری در منزل هستند؟

ناتوانی عملکردی جسمی، افرادی که به دلیل بیماری، جراحی، کهولت سن یا هر گونه مسائل پس از زایمان قادر به حرکت نیستند و قادر به انجام وظایف روزانه خود نیستند، واجد شرایط دریافت خدمات پرستاری در منزل هستند. پرستاران در انجام تمام مراقبت های شخصی لازم به آنها کمک می کنند.

نیازهای پزشکی و بهداشتی

الزامات پزشکی مانند تزریق، یادآوری دارو، گرفتن قرار ملاقات با پزشک، بررسی دما و سایر علائم حیاتی بیماری مهمترین چیزهایی هستند که یک بیمار به آن نیاز دارد. پرستاران خانگی در چنین مواردی نظارت می کنند و کمک های حرفه ای ارائه می دهند.

مراقبت بعد از جراحی

پس از انجام عمل جراحی، ممکن است بیمار به دلیل ضعف نتواند حرکت کند و به کمک متخصص پرستار نیاز داشته باشد. در چنین مواردی، پرستاران موظفند به بیمار در انجام وظایف روزانه خود کمک کنند و کمک های پزشکی ارائه دهند. خدمات شامل توانبخشی و فیزیوتراپی نیز می باشد.

کهنسال

خدمات پرستاری در منزل در مورد مراقبت از سالمندان بسیار مهم  است . پرستاران به سالمندان در فعالیت های روزمره زندگی، شرایط پزشکی کمک می کنند و از آنها مراقبت و حمایت عاطفی می کنند. این به نوبه خود به سالمندان کمک می کند تا کیفیت زندگی و استقلال خود را حفظ کنند.

خدمات پرستاری در خانه نبضی نو

در نبضی نو ، ما معتقدیم خدمت به بشر خدمت به خداست. مقرون به صرفه و قابل دسترس کردن مراقبت های بهداشتی برای هر فرد هدف اصلی ما است.

مراقبت در منزل نبضی نو  طیف گسترده ای از خدمات پرستاری را ارائه می دهد که در درب منزل شما در دسترس است. بهترین خدمات پرستاری در منزل را با ما تجربه کنید.

کلام آخر

همه ما سزاوار زندگی سالم هستیم، بیمارمداری، ارائه خدمات سالم  برای بهبود شرایط جسمی و روحی بیمار مدیون تلاش پرستاران مراقبت در منزل و همدلی خانواده برای برگشت بیمار به روزهای قبل از بیماری است.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید